Härliga Vår!!!

Jag ÄLSKAR våren. Allt blir nytt, man lever upp efter en mörk vinter och man börjar träffa på människor när man är ute. Träd och natur knoppar och blommar ut. Härligt.


Idag har vi haft en toppendag! Stefan jobbar hela helgen med ungdomskonferensen Closer, så han är inte hemma många timmar per dygn nu... Så Seth och jag följde med Sofia och hennes barn till en lekpark och hade med oss fika. Ullis och Jonas var där med sina barn också. Det blev en sån där härlig stund!

Här kommer bilder från denna lekparksstund.




Anton far genom tunneln med hög fart.


Seth kom strax efter....


Fia och Anton myser.


Ullis och Oliver.


Här sitter vi och fikar allihop. Mysigt!


Ha ha...


En myra som bär på en mer än dubbelt så stor smula... Coolt djur.

Vi åkte från lekparken lagom till lunch och åt ute på stan med Stefan, så att vi skulle hinna träffa honom lite också denna helg. Sedan gick jag på ett seminarium som var i kyrkan som Zara och Thomas hade om äktenskap. Det var bra och givande. Seth lekte med Anton, Noah och Frida i lekrummet samtidigt. Det var skönt för mig att bara få sitta och lyssna. Efter det åkte vi hem till Fia och grillade.


Mmmm gott!


Seth och Anton lekte med en hink med vatten och några av Antons leksaksdjur i över en timma. Ja, tänk vad barn kan hitta på roliga lekar med små medel

Nu har Seth somnat, helt utmattad efter denna dag. Jag ska faktiskt bara softa och inte plugga något ikväll. Ska unna mig att zappa lite framför tv:n...

Ha en bra kväll!
Blessings

Kommentarer
Postat av: mum

Vilken härlig dag ni haft.Mysiga kort.

Kram

2009-04-25 @ 21:02:58
Postat av: Fia

Det var en härlig dag men det ser nästan ännu mysigare ut på dina fina bilder. Inser att jag måste göra det jag tänkt så länge, köpa en digitalkamera! Har en ganska bra mobilkamera men den kommer ju inte ens i närheten.

Tack för en härlig dag.

Kram Sofia

2009-04-25 @ 21:18:16
URL: http://marintbysofia.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Vilka härliga bilder! Visst blir man glad av solen och all vårtecken :o) Allt bra med er annars? Kram Lovisa

2009-04-27 @ 08:10:28
Postat av: designhappens

Hej!

Hittade din blogg via Lina. Kul att läsa!/ maria

2009-04-27 @ 18:31:44
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0