jobbarkompisar

Idag har vi avtackat en av mina kollegor. Känns trist att han slutar, men det är ju som det är... På jobbet åt vi JÄTTEGOD tårta från ett konditori i Sala tillsammans allihopa. På kvällen nu, gick vi ut och åt på en restaurang i här i Avesta. Det är så trevligt och härligt att träffas utanför jobbet. Vi satt och åt och skrattade och pratade i ett par timmar. Härligt.


Min mat, fläskfilé med gorgonzolasås. Till detta var det klyftpotatis.


Jag tog kort på alla mina arbetskompisar, men vill inte lägga ut dem här på bloggen, eftersom jag inte fått deras tillstånd, men jag tog även ett kort på mig själv. Till höger syns min chef litegrann...

När jag kom hem och gick in i Seths rum för att titta lite på honom möttes jag av denna underbara bild... Vad skönt och härligt det ser ut. Min älskling!


Blessings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0