Myggor och bläck

Har egentligen inget intressant att säga, men jag kan berätta lite vad som hänt de senaste dagarna...
* Jag har fått FEM myggbett, varav TRE är på ryggen. De är röda, stora bläffor (som man säger hemma i Östergötland) och de sitter vid bh-kanten. Sådär skoj.
*Seth bråkar inte om att borsta sina tänder om man samtidigt sjunger "Izorsången", vilket är söndagsskolesången:
"Det är dax för söndagsskola nu, kom häng med oss. Det är dax för söndagsskola nu, kom och kolla hur det är. Här lär vi oss om pappa i himmelen som alltid vill att vi ska ha det bra". Osv...
* Jag spillde ut bläck på golvet i gillestugan när jag skrev med min calligrafipenna, som man doppar i bläck. (Det gick bra att få bort, som tur var, men mina fingrar är blå...)
*Jag har snart puzzlat färdigt mitt wasgijpuzzel, men har inte tid att göra färdigt det eftersom jag har fullt upp på kvällarna med plugg. Snart är jag färdig med min utbildning, som avslutas med fyra internatdagar i maj, men det är mycket som ska göras innan jag är där... Ska dock försöka hinna puzzla i helgen, så kanske jag blir färdig... =)

Nu ska jag umgås lite med Danne och Josefine, som tittade förbi lite spontant.

Blessings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0