Underbara väder!

Wow, vilken härlig dag det har varit idag. Värsta fina vädret!!! Varmt och skönt!!


Lovely!

Idag kom Stefans morbror och moster Mats och Ulla (eller Ullan, som Seth säger) och hälsade på! Roligt med besök! De stannar till imorgon bitti då de ska åka till sin son i Uppsala. Vi invigde att sitta ute på altan och tog lite kaffe efter maten. Vi har en skitig altan, eftersom vi inte hunnit göra iordning den ännu, men härligt var det ändå!


SKÖÖÖÖNT!


Sid var också med ute och hade det skönt.


Härliga Seth.


Seth och jag spelar lite hockey... Han fick in några rejäla "schvungar"... =)

När Stefan åkte till kyrkan på eftermiddagen, gick vi andra ut och gick en sväng. När vi gick förbi Zara och Thomas hus kom några av deras barn ut och gav Seth en liten cykel!!! Oh, vad glad han blev. Nu ska vi bara skaffa lite stödhjul till den, så ska han få ut och cykla. Vad roligt för honom! Tack underbara familjen i nästangrannhuset... På vår promenad hittade Seth kottar (kottoj, som han säger), sten och pinnar. Det slutade med att Ulla bar omkring med en massa pinnar och Mats bar på en cykel och jag drog en sulky full med sten och kottar och Seth bar... tja ingenting, men han sprang runt och hade roligt.

Nä, jag sitter här med datorn i knät när de andra sitter och pratar så jag ska väl vara lite social nu!

Blessings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0