Hej vänner

Idag var det segare att gå till jobbet... Igår var jag ju så laddad, så då gick det bättre =)
Men det gick allt bra ändå...
När jag hämtat Seth hos dagmamman åkte vi och handlade ingredienser till en god morotskaka, som jag hittat receptet på... gissa var!!! haha jo, på http://bagarstugan.blogspot.com Mmm, det är med mörk choklad i smeten och vit choklad uppepå. Kan ju bara bli gott, liksom. Jag ska bjuda på den på torsdag när mina kursare från Steg 1 utbildningen kommer. Den ska stå och dra till sig, så det passade ju bra att baka den idag. Stefan passade på att städa lite när jag bakade, så ska jag städa resten imorgon när han jobbar på kvällen.
Just nu ligger Gandalf på min mage och spinner och trampar och trampar. Han är så gullig. Önskar ni kunde se, men jag har ingen kamera här och vill inte flytta på mig =)

Hoppas ni få en bra kväll och en bra dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: mum

Vad mysigt det är med trampandet på magen bara inte klorna är för vassa. Hoppas kakan blev bra, verkar jättegod.

Kram o ha en bra dag

2009-08-19 @ 08:51:11
Postat av: Ulrica i Leksand

Va härligt med Gandalf... Vet ju hur underbart mysig han är... :) Hälsa honom och brorsan från oss i Leksand!

2009-08-19 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0