Sällskap

Detta har varit mitt sällskap idag:



En urmysig "måbrafilm" som handlar om en tecknad tjej som blir skickad till New York av den elaka styvmodern. Hon blir där en riktig person. Helt underbar. Tyvärr går det inte att få in ett youtubeklipp nu, något fel med bloggen... eller på mig =) Här är iaf länken till en av sångerna i filmen. Det är så roligt att se henne, hon är som en tecknad person.
http://www.youtube.com/watch?v=xRYU4cqUAUs

Sen har jag ju självklart dessa två:


Sötnosar.

Gandalf kommer ofta och lägger sig såhär:

Jag har här pallarat mig upp och duschat och ligger helt utslagen efter denna stora ansträngning =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej hej! Ja, du ser inte vidare värst pigg ut...ledsen att behöva säga det :o) Skönt att du fick lite egen tid att återhämta dig på. Hoppas du orkar mer imorgon och att det går åt rätt håll. Vad mysiga katterna är :o) Vi sitter och tittar på Frodo och Gandalf på 3:an nu...den är SOR2 ikväll...



Må så gott och fortsätt krya på dig!



Kram

2009-08-29 @ 21:16:47
Postat av: bonnfrua

Hi sis!

Krya på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Åsa, Albin o Hanna

som konstaterar att Seths mamma är ffffuk.

2009-08-30 @ 10:57:58
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: E-K

Ha, en film till som vi båda gillar! Köpte den i lördags...

Krya på dig!

2009-08-31 @ 12:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0