Sjuk

Ja, nu ligger jag här hemma... men don´t worry, jag tror inte det är svininfluensan ;o) Jag har huvudvärk, halsont, öronvärk, värk i kroppen och lite feber. Tur att man har sällskap av såna här då, en så här tråkig dag ;o) :


Frodo tittar på barnprogram med mig och Seth (igårkväll).


Här ligger de och sover bredvid mig, när jag ligger nere i soffan och har tråkigt...


Myskissarna.

Har inte så mycket mer att förtälja denna dag. Nu ligger jag och väntar på att Seth och Stefan ska komma hem... då är det slut på friden, men också på att ligga här själv och ha tråkigt ;o)

Kommentarer
Postat av: mum

Vilket mysigt sällskap du har, det är rogivande att ha så´na tuffsar hos sej.

Hoppas du mår bättre.

Kram

2009-08-26 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0