Vem hade Stefan med sig hem idag?

Idag kom Stefan och Seth hem vid 14 tiden, efter att ha varit på Dalagården på församlingshelg. Det hade gått jättebra trots att Stefan är rejält förkyld. Seth var jättesocial, lydig, glad och hade jätteroligt hela helgen. Men så fort han kom hem så har det varit trots, skrik och olydnad... Känner inte igen honom alls. Men men, inte så konstigt när han varit så duktig hela lördagen och halva söndagen och dessutom varit ifrån mig. Det är nog så att vi är otroligt bortskämda med Seth. Han är så sällan besvärlig, så man blir förvånad när han är det, men jag tänker att det är normalt. Det vore ju mer onormalt om han inte var besvärlig ibland. Han har varit en hejare på att visa sin egen vilja sedan han var en "spädis" och han trotsar också titt som tätt, men oftast går det inte över i skrik och tandagnisslan och så uppenbar medveten olydnad. Men men, nu sitter han och sjunger i badkaret och sen blir det Bollibompa och sen sängen och det blir skönt för både honom och oss vuxna. ;o)

Tror att jag blir hemma imorgon också. Jag känner mig piggare, särskilt när jag är i horisontalläge, men så fort jag är uppe så blir jag helt trött och förbi, så jag behöver nog dagen imorgon också för rekreation...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hi, hi....har våra söner varit på samma ställe eller?? =)Enligt Lennart hade Simon oxå skött sig exemplariskt i helgen, idag har han skrikit och gapat och haft världens trotshumör! Vilken unge var det som kom hem egentligen... ;)Ja, ja...det är sånt som händer när det blir för mycket intryck och för lite sömn, bästa medicinen är att pussas och kramas! Ha det gott vännen min! KRAM Lina

2009-08-30 @ 21:13:37
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: Lina

Hi, hi...har våra söner varit på samma ställe eller?? =)Enligt Lennart hade Simon oxå skött sig exemplariskt i helgen, men idag har han gapat och skrikit och haft värsta trotshumör...vilken unge var det han tog med sig hem egentligen? =)Ja, ja...så går det när det blir för mycket intryck och för lite sömn...bästa medicinen är att pussas och kramas! Ha det gott vännen min! Kram Lina

2009-08-30 @ 21:17:52
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: E-K

Det är bra, ta det lugnt så håller du & hälsan längre!

...och om axelmassage utlovas, kanske jag åker upp redan ikväll... ;)

2009-08-31 @ 18:15:50
Postat av: E-K

...förresten, vilken jobbig kväll vi verkar ha, du & jag - sitter och kommenterar varandras bloggar...

2009-08-31 @ 20:10:41
Postat av: designhappens

Låter som ett helt normalt barn som varit borta, haft det intensivt och sedan släpper allt när de kommer hem. Var glad för att han är glad och sköter sig borta och släpper fram allt hemma, det finns barn som gör tvärt om, sköter sig hemma men lever busliv borta, då bör man nog oroa sig/ maria

2009-09-02 @ 21:04:49
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0