27 år

Här ska ni få höra något som är lite roligt:
Pappas morfar var 27 år när min farmor föddes. Hon var 27 år när pappa föddes, som var 27 år när jag föddes. Jag var 27 år när Seth föddes. Coolt va? Nu återstår det att se om Seth får en dotter när han är 27 år =)

En annan sak, som jag tycker är roligt och coolt är att min mormor som är 83 år har bloggat =) Hon har skrivit ett inlägg på min mammas nya blogg. Det tycker jag är häftigt.  Kolla här: http://mummen.blogspot.com

Idag har vi haft en skön dag. Det var roligt att träffa mormor och morfar och fika där.
 
Igår satt Seth i mitt knä och ville vara med inne i min pyjamas. Resultatet blev såhär =)


Idag har Seth varit jättetrött. Han märker nog också av att vi är lediga och blir trött, precis som vi. Han har spenderat mycket tid i soffan och tittat på Musse Pigg och Peter Pan.


Han och morfar hade även en liten konsert för oss. Det var riktigt mysigt!!!

Det sjöngs Lusse Lelle, Bä bä vita lamm, Det lilla ljus jag har och I ett hus i skogens slut. Han sjöng även en sång om en bock, men den kan inte jag, så jag kommer inte ihåg den. 

Imorgon ska vi åka vidare till Stefans bror med familj i Boråsområdet. Det ska bli roligt att träffa dem. Hoppas bara att väglaget är okej!

Dagens barncitat:
Skillnaden mellan bönder och vanliga människor är att bönderna har tomtar på loftet på julen.

Espen, 5 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0