Det går inte att lägga upp bilder

Nu är vi i Kisa och igår firade vi lilljul här med "min familj" och idag har vi haft lite kalas för Seth. Roliga dagar, men trötta är vi =)
Det är så konstigt, men det går inte ladda upp bilder när vi är här, men förhoppningsvis går det när vi är hos Christian och Emma och firar jul där, så kan jag visa bilder från våra dagar här.

Jag älskar min familj. Både den lilla med Seth och Stefan och min "storfamilj". Vi har så roligt tillsammans och barnen har roligt tillsammans.

Mamma fick i julklapp av oss att börja blogga. Vi har tjatat på henne att börja göra det, men hon har inte tyckt hon har något att blogga om, men vi tycker det. Så nu fick hon sig en blogg:
http://mummen.blogspot.com kolla gärna den!

Ha en jättebra söndagkväll!

Dagens barncitat:

Männen har fler framdelar på kroppen.
JULIE 6 ÅR
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0