Julgodis

Blir ett jättekort inlägg idag för Setfan och jag ska precis börja titta på första filmen om Arn =) Härligt!
Stefan kom hem strax efter 5 imorse efter en lyckad Lussebandy natt. När Stefan sov på förmiddagen bakade Seth och jag kakor till hans fyraårskalas för kompisarna som går av stapeln imorgon eftermiddag.

Här är vi mitt i bakningen:




Sen var det dax för julgodis. Vi gjorde marsipangrejer, knäck, mintkyssar och lite andra grejer. Det tog sin tid, men det var roligt.

Det har även snöat idag. Jippi!!!



Nu är jag helt slut och det ska bli mysigt med en filmkväll med min älskade!

ha en underbar kväll!!!

Dagens barncitat:

"Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har
blivit lösaktiga."
STINA 6 ÅR

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Det blir ganska komiskt när du stavar fel på Stefan, eller menar du det som du skrev????

:-) :-) :-)

Ser fram emot lördagen!

Kram

2009-12-13 @ 13:00:29
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Hemma hos er lyser flitens lampa ser jag :o) Vad duktig du är Mia! Vad mycket julmys ni har för er...sånt som både smakar gott och är en fröjd för ögat. Vi sitter och myser i vardagsrummet och njuter av en skinande och pyntad julgran. Härligt!



Kram Lovisa

2009-12-13 @ 15:28:29
Postat av: Jag själv

Ha ha, nä jag menade inte som jag skrev, det blev en konstig felstavning på Stefan... Tokigt det kan bli!

2009-12-13 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0