Stefan 33!!!

Eller ja, på onsdag fyller han ju, men idag firade vi honom lite....
Vi började dagen med att vara i kyrkan på möte. Seth var på söndagsskolan som vanligt. När jag gick och hämtade honom, berättade söndagsskolsfröken att han berättat att pappa fyller två år och att vi ska ha kalas idag =).
Lina, Lennart och barnen har kryat på sig så de kom hit idag. JIPPI! Det var riktigt roligt att träffa dem ÄNTLIGEN!!! De stackarna har ju varit sjuka hur mycket som helst.
Sofia har också varit riktigt sjuk med lunginflammation och så.Stackars henne!  Hon var inte tillräckligt pigg för att komma idag. Vi saknade henne och hennes familj mycket. Hoppas hon kryar på sig snart!
Jonas, Ulrica och deras barn kom också och firade Stefan. De kom direkt från Gävle. Det har snöat hur mycket som helst inatt så jag är glad att det gick bra för dem att köra hem.

Här kommer en hel del bilder från denna dag...



Lina och jag


Ullis och jag

Stefan och jag skulle försöka få till ett kort på oss också, men det gick sådär... Här får ni se:




Ja, vad ska man säga..?



Här är nästan alla med och fikar. Oliwer och Lucas leker i Seths rum, så de blev inte med på kortet.

Inatt har det snöat ca två decimeter, eller något sådant. Tack och lov för snöslungan!


Kort taget från ett av köksfönstrena ut mot bakgården.

Seths polis, som gammelmorfar Elias har gjort till honom, är nästan helt begravd i snön.
På den övre bilden syns den knappt. Den står på stolpen brevid grinden.




Jag avslutar med en bild på mina pojkar!!! Stefan, Seth och Sid!


Vi har haft en bra dag idag. Jag är så tacksam för de vänner vi har här och på andra orter och för den församling vi tillhör. Tänk att få gå till kyrkan och träffa vänner och bara få känna sig älskad och alldeles varm inombords! Vilken välsignelse!!! Det är något jag önskar att alla männsikor fick uppleva!

Blessings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0