Fortfarande krångel med bilderna...

Hej på er!!!
Ja, jag kan fortfarande inte ladda upp de bilder jag vill på min blogg och jag vet inte varför. Kanske är det något med mammas dator, eller något med mina bilder. Don´t know... Jag får helt enkelt försöka visa bilder från vårt sportlov när vi kommer hem igen. Jag hittade dock lite gamla bilder  i mammas dator på vår ÄLSKADE son. Jag lyckades ladda upp två av fyra bilder, som jag ville visa. Tänk vilken härlig kille... Inte konstigt att vi älskar honom så mycket =)


Seth, 1 år och några månader i vår lägenhet i Örebro.


Seth hemma hos mormor och morfar i mars 2007. Mars var varm och härligt vårig det året.

Vi har det jätteskönt här hos min mamma och pappa. Det är verkligen semester och det är sååå härligt!
Vi hörs av när vi kommer hem igen! Då hoppas jag som sagt att jag kan visa lite bilder på vårt härliga sportlov!

Kommentarer
Postat av: Emma-Karin

Jag tycker att vi tar en likadan mars i år!!!

...isåfall är det vår nästa vecka. Mmmmmmmm!

2009-02-26 @ 17:14:02
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0