Ett härligt Youtube klipp...

Idag såg jag en film på Youtube, som jag vill rekommendera. Jättehärligt.
Det är ett par som har fött upp ett lejon hemma, men när det blev stort så fick det flytta ut i det vilda i Afrika någonstans. Efter något år så åkte de till Afrika för att leta upp lejonet och se om han kände igen dem. Folk sa till dem att det inte gick, lejonet var vild nu och hade en egen hjord och allt. De åkte iaf och se vad som hände...
Coolt!

http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

Blessings

Kommentarer
Postat av: mum

Jag blev riktigt rörd när jag såg filmen, fantastiskt.

Skönt att ni mår bättre. Plutten är tydligen en liten pratkvarn även på natten....men det är ju mysigt.

Kram

2009-01-06 @ 18:25:45
Postat av: Lovisa

Jaha, här sitter man och gråter. Det är ju jag i ett nötskal =) Har faktiskt sett det här klippet förut och med samma påverkan!! Det är ju helt fantastiskt vilken återförening dom fick. Hoppas ni får en fin dag...jag ringer nog lite senare. Kram Lovisa

2009-01-07 @ 09:42:44
Postat av: Miranda

alltså jag börjar alltid grina när jag ser det där, fast jag sett det tusen gånger :') . men det är ju så fint!

2009-01-09 @ 23:09:00
URL: http://mirandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0