Nu har det vänt...

Tack och lov, nu börjar vi må bättre. Seths feber är inte lika hög och han är mycket piggare, men fortfarande lite gnälligare än vanligt, men vad gör väl det? Jag mår också bättre och har till och med orkat laga mat och diskat idag. Jippi!
Nu är Stefan iväg på vårt årsmöte som börjar 14:00 och Seth och jag är hemma - förstås. Han har fortfarande koppor som smittas, så honom kan vi inte ta med ut. Han och jag sitter och tittar på Pippi på rymmen, för jag tror 12:e gången under de senaste dagarna. Jag har hunnit läsa två bra böcker när han har tittat på detta "fantastiska" äventyr =)
Han har verkligen varit så tapper och duktig så han kan få titta på Pippi på rymmen så mycket han vill, tills han blir helt frisk.




By the way... Inger Nilsson, som spelar Pippi, är från Kisa, där jag är ifrån =)

Imorgon börjar vardagen igen och jag ska börja jobba. Stefan och Seth kommer vara hemma denna vecka, eftersom Seth fortfarande smittar. Ska faktiskt bli lite skönt att komma in i den vanliga lunken igen... men jag tycker allt det är skönt att vara ledig också! Ha ha.

Ha en välsignad dag!!!
Maria

Kommentarer
Postat av: Sofia Lygdman

Vet du Mia, Inger Nilsson ser jag varje år på det som är det roligaste jag vet. Nike Convention i Stockholm. En hel helg med träning, svett och darrande muskler. Det tycker jag visar att Inger har lite av Pippi i sig.... / Kram Sofia, mitt i "vattkoppsträsket".

2009-01-06 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0