Bara två veckor kvar

Nu har verkligen nedräkningen till semestern börjat! Oj, vad segt det är att gå till jobbet... men bara två veckor kvar så blir det SEMESTER sen.
Stefan har fått ett ryggskott - igen - och det är inge roligt! Han blir liksom så handikappad, eftersom han knappt tar sig ur sängen. Jag tycker synd om honom!

Jag hade med mig kameran till jobbet idag för att ta kort på fågelungarna i fågelboet, men där var inga fåglar längre... De har lämnat boet. Oj, vad fort det gick =)

Nu har Seth och Stefan legat och tittat på filmen Bolt i vår säng, men det börjar bli dax för Seth att lägga sig i sin säng, sen ska jag nog unna mig att puzzla lite =)

Blessings

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy, vad trist med ryggskott! =( Hoppas han piggar på sig snabbt! Mysigt att vi äntligen kunde ses igår =)Och kanske kan vi få till en dagsutflykt till furuvik tillsammans, vore kul! Ha det gott! Kram Lina

2009-07-06 @ 22:02:26
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0