God Morgon

Natten har varit lugn. Seth hade ont i magen hela kvällen, men somnade och sov hela natten till 5. Skönt! Idag säger han att han inte har ont i magen. Jag har också sovit gott och känner mig bättre i magen också. Vi har blivit bönhörda! Vet inte än om vi kommer gå till kyrkan idag. Tråkigt om det skulle vara något som smittar... Tyvärr regnar det fortfarande hur mycket som helst, så det är ju inte så lätt att vara ute. Men något ska vi väl kunna hitta på att göra =)

Seth har en ny favorit sysselsättning. Han vill kolla på några videor som ligger på min svägerskas blogg. Hi hi.
Dels är det när kusin Hugo spelar Kubb och dels när Alva säger nääää till sin storebror hela tiden. =)
Dessa videor hittar ni på http://thelifeoflovisa.blogspot.com
Alvas näää är i juni under rubriken "påtvingad picknick och retstickor".
Kubbspelet är i april under rubriken "påskmiddag".

Återkommer nog under dagen! =)

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi...vad roligt att Hugo får underhålla fler än bara oss ;o) Du är så söt som tipsar om videosarna...hihi! Här är det fortfarande hängigt. Hugo är den ende som är på topp. Efter en hel vecka isolerad här hemma har han äntligen fått ta hem en kompis. Dom lever rövare uppe på hans rum just nu. Alva sover och jag tar igen mig i soffan medan Marcus lagar mat. Hoppas ni får en bra dag. Puss och Kram

2009-06-14 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0