Regn regn regn

Idag har verkligen regnet öst ner - länge och mycket!

Jag åkte och jobbade på förmiddagen och var hemma med Seth på eftermiddagen. Idag är han dock feberfri och har ätit lite. Men han är ändå väldigt trött och eftermiddagen har spenderats till stor del vilandes i sängen. Stefan kommer vara hemma med Seth imorgon.
Nu till helgen kommer mamma, pappa, bror, svägerska och brorsbarn för att fira att jag blivit klar med steg 1. På lördag kommer några vänner också och firar. Jag är ju galen i att fira allt som firas kan och jag är stolt över att vara klar nu, så självklart firar jag detta. Vi får hoppas på fint väder, för eventuellt blir det 14 barn och då är det skönt om de kan vara ute...hihi.

Ha en skön kväll!

Blessings


Kommentarer
Postat av: Gammelmormor +Gammelmorfar

En liten firarhälsning till steg 1 från oss här i mobyt. Har just varit ute och åkt eloped, det gick som en susning KRAM + ha det så bra

2009-06-05 @ 17:12:40
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: designhappens

Grattis till steg1! Man ska ta alla chanser att fira, stort som smått. Det tycker jag också och vi försöker leva så/ Kram Maria

2009-06-06 @ 11:00:04
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0