Tak

Idag har resten av tegelpannorna kommit ner från huset. Imorgon ska Micke fortsätta byta papp och sånt. Vi fick hjälp av tre härliga ungdomar: Tobbe, Martin och Samuel. Återigen: VAD VORE VI UTAN VÅRA VÄNNER????



Seth var med och hjälpte till en stund, men orkade inte hela tiden idag. Kanske inte så konstigt i värmen och det blev rätt så sent dessutom.


Nu sover han i källaren. Vi valde att sova där inatt alla tre, dels för att det är svalt och skönt där och för att de går på taket precis över Seth och då kan han inte sova =)

Seth och jag bakade en sockerkaka i en härlig hästform, som killarna ska få mumsa på nu när de är färdiga på taket.


Sockerkaka med nougatpluttar i =) Passar väl bra med en hästform nu när vi bor i Daaaalarna...

Imorgon ska jag ta med mig kameran till jobbet igen för fågelungarna utvecklas hela tiden. Dessutom har det blivit små fågelungar i boet över dörren. Bilder kommer imorgon!!!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, den kakan hade jag gärna satt tänderna i ;o) Kram

2009-06-25 @ 09:46:38
Postat av: Lina

Dalahäst sockerkaka!! Den måste ju jag bara få prova känns som det skulle vara min grej =)dalahästar, you know.. Är helt slut! Fotograferingen gick super men nu är det som om luften gått ur en, men ändå skönt att allt är klart =)Ha det gott! kram Lina

2009-06-25 @ 19:01:41
URL: http://homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0