Är våren på väg?

Oh, vad jag längtar till våren. imorgon är det 1 april och här ligger fortfarande mycket snö kvar. Det ligger några decimeter snö på vår gräsmatta, men plusgraderna på dagarna gör sitt bästa för att få bort snön. (Eller snönen, som Seth säger...) På nätterna är det dock minusgrader så snön kämpar sig kvar...

Seth och jag gjorde en snögubbe för länge sen och den ramlade ihop efter lite tö, men så kom det massor snö och begravde mössa och halsduk, men nu har halsduken börjat titta fram under snön.

När vi var hemma och firade mamma så var det vår i luften där, men det är ju längre söderut... där våren kommer tidigare. Där växte snödroppar och krokus. Jag längtar till att de ska titta fram här också.





Idag fick jag de FINA smyckena från www.wishdesign.se Jag är såååå nöjd. Jag köpte dem för pengar jag fick av min mormor och morfar i födelsedagspresent. Vad roligt det är när man köper smycket på nätet, som man inte sett i verkligeheten och får bli så glatt överraskad över att de är finare, än vad bilderna visar.
Klicka på bilderna så blir de större.


Tro, hopp och kärlek

  
En fin ängel med kors, som jag fick med som present. Snällt och mysigt.


Fin kedja och fin ängel och texten I believe. Otroligt fin!

Jag har haft ont i ryggen i ca en vecka, eller ja, jag har ju alltid ont i nacken och så efter en whiplashskada från -97, men det har varit lite extra nu ett par dagar. Så ikväll fick jag en välbehövlig massage av min vän Sofia. Det var skönt! Men det gjorde lite ont också, men skönt ont, om ni förstår vad jag menar. 

Nä, nu ska jag sova!!! Jag har börjat läsa Liza Marklunds "En plats i solen" och skulle vilja läsa lite, men jag blir så trött imorgon om jag inte försöker sova nu. Får läsa mer imorgon!

Blessings


Kommentarer
Postat av: mum

Snönen smälter nog snart hos er också. Har sett blåsippor, citronfjäril och bin idag när jag varit ute.Skönt med massage

kram från oss i södra delen av landet hi,hi.

2009-04-01 @ 15:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0