Kristihimmelsfärd

Oh, vad skönt det är att vara ledig!!! Och att ha svärmor här! Imorse vaknade Seth vid 7, mycket bra tid. Han ville gå direkt till farmor och så var han med henne i någon timma! Oh, vad skönt det var att få ligga och dra sig i sängen och slumra...
Efter frukost kom Lennart med barnen på ett spontant fikabesök. Det var sååååååååååå mysigt. Synd att Lina var tvungen att plugga och inte kunde vara med. Vi var i kyrkan på gudstjänst en stund också och det är ju alltid härligt!


När vi grillade middagen spelade Seth och farmor bandy. Ni ser att farmor fick ha den lilla bandyklubban och Seth har den stora. Rättvist va?

Nu sitter vi och spelar "Ticket to ride" mycket roligt och spännande spel! Stefan vinner nog, tyvärr =) Vi har alltså haft en härlig dag, med få krav!!! Mer såna dagar åt folket =)

Idag har jag även testat lite nya funktioner på min kamera och här kommer resultaten:


Seth och liljekonvaljer. (Jag älskar liljekonvaljer!)



Vår fina...


Familjen...


Mina älsklingar!


Jag och min Seth


Liljekonvaljer är verkligen vackra och luktar gott... (här med en svart nyans på bladen...)

Hörs imorgon!

Blessings

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhhh Seth, så underbart fin han är på korten! Jag blir alldeles tårögd... Han kommer att bli tjejernas favorit, helt klart ;o)



Kram kram

2009-05-21 @ 21:41:17
Postat av: Therese

FIINA, FIINA NI!!

Vad jag saknar er!!

Ni är sååå fina!

Puss på er!

2009-05-21 @ 21:50:35
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0