Naturbilder


Idag när jag var i Västerås insåg jag att naturen har "slagit ut" mycket mer där. Något jag tycker är riktigt vackert är maskrosor på en helgrön gräsmatta. Denna bild gör ju inte detta vackra rättvisa, men jag tog en bild utanför sjukhuset och visar den här...



När jag kom hem till Avesta regnade det, samtidigt som solen sken. Det har varit sånt väder flera dagar nu. Ena stunden regnar det och nästa skiner solen. Tog en bild som visar de mörka molnen bakom trädet, samtidigt som solen lyser på trädet. Härligt fint.


Fiskmås mot mörk himmel...


Vår vy från baksidan. Sol och regn...


Nu ska jag ägna mig åt min man som kom hem från Speedwayen nu.

Blessings

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Mia!

Vilken härlig bild från eran baksida! Det är så maffigt när himlen är sådär. Ha det så gott /Sara Nyman

2009-05-14 @ 13:11:33
Postat av: Malin

underbart med en pastorsfrublogg! Denna skall läggas i favoriter =)

Fina naturbilder du har, skall få upp lite mer sånt i bloggen, eftersom det inte bara är en pastorsfrublogg jag har, utan en biologiblogg också =)



Blessings!

Malin

2009-05-14 @ 13:26:41
URL: http://nezzla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0