300 inlägg!!!

Oj, detta blir mitt 300:e inlägg. På lördag har jag bloggat i ett år... Vad fort tiden går.
Det är så roligt att gå tillbaka och titta på mina olika inlägg. Detta har ju verkligen blivit min dagbok där delar av mitt liv beskrivs och många av mina funderingar finns. Jag tycker det är så roligt att du vill vara med och dela detta med mig =) Jag ser ju att det är många som läser min blogg och jag undrar vilka ni alla är... Jag är tacksam för att du vill ta dig tid att titta in här!

Tänkte dela med mig av ett av mina första inlägg på min blogg. Den handlar om två av de personer som betyder mest för mig här på jorden! Här kommer alltså en liten repris:

Min mormor och morfar

Jag måste bara göra ett litet inlägg om min mormor och morfar.
De bor i ett fint hus på landet, en mil från Kisa, där jag växte upp. Jag och mina syskon var dagbarn hos dem och det var toppen. Jag spenderade många helger där när jag var barn. Vi firade altid jul hemma hos dem och det var så mysigt. Inte konstigt att jag älskar jul! Jag har ju bara underbara minnen från jul hos dem. Numera är vi så många, så nu är vi hemma hos mamma och pappa istället, men mormor och morfar kommer ju dit också så vi fortsätter att fira ihop.

Min mormor och morfar är så coola. De är 83 och 86 år och bor i sitt hus på landet. De har bredband och mormor kollar in bloggar och annat på nätet. Coolt va?! Numera har de också en platt tv i sitt vardagsrum. De hänger med i utvecklingen! 

     
Här är deras hus              


Detta är utsikten från deras trädgård. På bilden min mamma och Seth. (Bild tagen för över två år sedan).


Här är Seth i deras trädgård 2007.


Jag kan nog aldrig beskriva vad mormor och morfar har betytt för mig. Jag är så tacksam för att de finns i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

GRATTIS till 300ade inlägget :o) Tänk att du har hunnit blogga i snart ett år!



Hoppas ni har det bra annars.



Kram Lovisa

2009-11-11 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0