Coklad och Se & Hör

God morgon
Idag mår jag bättre. Har ingen feber, men är trött och har värk i kroppen och i huvudet. För er som funderar på att vaccinera er: hellre vara sjuk i två dagar än två veckor!!!
Jag är övertygad om att jag hade svininfluensan förut. Igår mådde jag precis som jag gjorde under en vecka för ca en månad sedan då både Seth och jag var sjuka. De tog ju inte prover på vilken influensa vi hade, men jag är övertygad om att det var svinis. Jag blev dock rekommenderad att ta vaccin ändå, eftersom det inte var konstaterat att det var den jag hade. Ja, ja. Nu är det gjort och som sagt: hellre sjuk två dagar av vaccinet än att vara helt utslagen i två veckor.

Tänkte ge er några härliga citat från denna morgon med Seth:

"Jag vill till mojmoj och mojfaj".
"Men det går inte".
"Nä, dom ä på iffa". (De är på Teneriffa). "Jag visste det!!!!", sa han stolt.

Precis innan han skulle åka till Berit ville han ha vatten, eftersom han var törstig. Jag gick och hämtade vatten och då vände han sig mot Stefan och sa:
"Tragiskt pappa."
Ha ha. Ja, han snappar upp ord här och där.

Igår när Stefan kom hem från kyrkan på kvällen så hade han med sig:

Se och hör!!! Ha ha. Han är så rolig min man. Choklad och Smarties. Underbart!!!

Så nu ska jag läsa Se o hör och äta choklad=)





Kommentarer
Postat av: Lojsi

Härligt...han vet vad du gillar ;o) Jag ska nog gå och vaccinera mig på fredag. Vi har fått en handfull tider då vi på Landstinget kan infinna oss på blodcentralen och få ta sprutan. Bävar inför det, men som du säger...bättre att vara sjuk i två dar än i två veckor.



Kram på dig och hoppas du mår bättre snart :o)

2009-11-04 @ 15:30:17
Postat av: Mum och Dad

Ja vi aar paa Iffa. Har det jaattebra men laangtar efter Seth och er andra. Sol och bad. I kvaall skall vi till Turistkyrkan. Roland och jag skall sjunga. Kram

Dad och Mum

2009-11-05 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0