En larv här hemma??

Vår underbara son!!! Jag förstår inte hur vi fått en så härlig grabb! Han är verkligen en på miljonen. Han är en guldklimp i mitt liv!!! Idag var han och Stefan och badade i badhuset och han vågade åka i stora rutschkanan, vilket han inte vågat innan han var på badhuset med Frida, som pedagogiskt lärde honom att åka där. Jag sa till honom att jag tyckte han var duktig som vågade åka idag också. Då kom han och slog armarna om mig och sa: "Tack så jättemycke mamma, vad snäll du ä!" Hur härlig som helst!!!

Ikväll blev han en liten larv =) Han kröp i katternas lektunnel:





En larv som precis ramlade när han försökte gå med tunneln om sig.

Måste även visa en härlig bild på kissarna. Såhär ser de ofta ut tillsammans:

Härliga va??

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nämen skrutten :o) Hjärtat ler när jag läser om honom. Han är ju verkligen för go!!! Det var länge sedan vi var på badhuset med barnen...det måste vi nog ta och göra något åt.



Sov så gott och pussa på fiskatterna så mycket!



Kram Lovisa

2009-11-09 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0