God kväll...

...kära vänner!

Här är det inget nytt under solen =)
Har legat på en madrass i källaren (gillestugan - låter så eländigt med källare, det är ju liksom inte en kall, rå matkällare, utan en gillestuga med en varm, härlig kamin) hela dagen. Orkar inte något. De få gånger jag haft magsjuka i livet så blir jag liggandes i flera dagar och likadant denna gång verkar det som. Har försökt att äta lite, men det krampar i magen och jag mår illa, så fort det är mer än lite bröd. Mår riktigt dåligt och tycker synd om mig själv... Har därför bestämt mig för att vara hemma imorgon också. Känns riktigt trist, eftersom jag varit hemma mycket från jobbet under hösten pga egen sjukdom och pga att Seth varit sjuk.

Detta blev ytterligare ett självömkande inlägg, men jag är inte så katig just nu...

Jag hoppas och ber att Seth och Stefan ska slippa bli sjuka!

Önskar dig en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Robert

Hoppas att du snart mår bättre. Ser grymt mycket fram emot att träffas i helgen. Ska bli skönt att, över en kopp, stämma av livet med varandra.

o

Stor Kram {=|=}

/ \

2009-11-18 @ 14:02:33
URL: http://www.robertakesson.se
Postat av: Paula Wiktorell

Hej!

Vet du att när man googlar på pastorsfru och blogg så är din blogg som kommer högst upp? Kul! Hälsa till Stefan från mig!

Kram från en pastorsfru till en annan :)

2009-11-18 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0