Irobot dammsugare.

Vad skönt det var att åka till jobbet idag. Jag har varit sjuk så mycket i höst och det är så tråkigt!!! Men det är skönt att man längtar tillbaka till sitt jobb, eller hur!? Det är väl ett bra betyg på jobbet??

När vi kommit hem från jobb och dagmamma satte vi igång och städa. Vad skönt det känns när man har städat färdigt. Det som inte är så roligt är att vår dammsugare har gått sönder!!! Inte så vidare värst roligt. Är det någon som har förslag på någon bra dammsugare, som inte kostar skjortan??? Själv skulle jag kunna tänka mig en sån här:

En dammsugare som dammsuger själv, när jag vill - även om jag inte är hemma och sedan går och laddar sig själv när den är färdig. Bra va och skönt!!!

Jaha, jag hade inget mer intressant att berätta idag =)

Ha en skön kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0