Sjuk av vaccinet - check!

Jaha, här ligger jag hemma och har feber, ont i kroppen och är HELT orkeslös. Blev dålig i natt av vaccinet. Det värker i armen också, men det är värre med orkeslösheten. Ligger nere i soffan och orkar inte röra på mig. Trist, men inte så mycket att göra något åt. Tur att jag har sällskap av de underbart söta katterna vi har =) De ligger bredvid mig och ibland kommer någon av dem och lägger sig på mig - helst uppe i ansiktet.

Igår när vi åt kvällsmat skulle en av katterna hela tiden upp på bänken och slicka på smörpaketet. Stefan lyfte ner henne gång på gång på gång. Till slut blev han arg och tjoade "dumma katt!!!!" och lyfte ner henne. Seth sa med lugn stämma: "Men pappa, de är bara katter. De förstår inte." Ha ha. Så förnuftig son vi har =)



Nu ska jag nog kolla på en film. Blir nog Benjamin Buttons otroliga liv, eller Wolverine... Får se, kanske jag somnar istället...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

6h efter sprutan kände jag ett svagt illamående i en kvart. Samtidigt satt lilltjejen och gjorde kräkljud och hostade och sträckte ut tungan så hon kände nog av det med. I övrigt hade jag ont i armen i 3-4 dagar så det var lindrigt får jag säga. 4-åringen klagade på ont i armen i några dagar också. En kompis fick diarré första natten och kände sig hängig. Det är nog väldigt olika hur man reagerar!

Jenny

2009-11-03 @ 12:51:04
URL: http://www.ebifamiljen.se
Postat av: Bonnfrua

Mot bätre vetande lät jag mig vaccineras idag på jobbet. Det blev en uppdragen spruta över, så då sa jag typ Ok då. Det enda argument som bet på mig var att jag kan dra hem "skiten" till barnen...

Så nu får vi se... är ledig imorgon men inte på torsdag...

2009-11-03 @ 18:02:10
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Robert

Hm...jag lutar åt att inte vaccinera mig...men få se om några dagar om jag ändrat mig. Tycker att det är så haussat i medierna detta...

2009-11-03 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0