Snööööö

Idag är jag nästan helt pigg igen. Skönt. Livet komer liksom ur fas när man blir sjuk.

Idag började det snöa här i Dalarna också! Härligt, tycker jag. Seth var helt lycklig när han kom hem eftersom han kunnat rulla i snön ute =)

Efter middagen klädde vi på oss ytterkläderna, Seth och jag och gick ut i "snönen", som Seth säger. Vi hade med oss en ficklampa i mörkret.


Jag lärde Seth att sätta ficklampan under hakan och göra fula miner =) Syns ju inte så bra hur det blev, eftersom blixten är på på kameran.


Vi kastade snöbollar på hans lekstuga.


Från lite olika håll.


Lycka, efter att ha träffat mig med en snöboll =)


Snöängel och min ängel...


Skotta snö...

Imorgon är det fredag LOVELY!!! Då kommer Seths farmor hit och ska vara barnvakt, eftersom Stefan och jag åker bort över helgen. Längtar till detta!
Önskar er en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken mysig kväll ute i snönen och mörkret ;o) Vi konstaterade just att Seth har blivit så stor sedan vi såg honom sist. Det är otroligt vad mycket som händer med barnen på kort tid...



Här hemma har klippmaskinen varit framme och grabbarna har fått nya snaggade frillor. Om Alva är kräkfri inatt ska jag ta med henne till Marieberg imorgon och klippa av hennes risbuske :o)



Kram på er!

2009-11-05 @ 20:26:43
Postat av: mum o dad

bara en varm halsning fran oss. har haft en slappardag. men vi har gatt ca 1 mil i varmen 27 grader.badat i havet och poolen.

langtar efter er. kram mum dad

2009-11-06 @ 17:12:58
Postat av: Marie Breskic

Vad! Bor du i Dalarna, lyckliga människa! Visste jag icke. Härligt!

2009-11-06 @ 19:19:30
URL: http://mariebreskic.blogspot.com/
Postat av: designhappens

Härligt med snö! Tur vi kan åka till Dalarna och få lite skidåkning :-)

Skönt att se fler med kloka åsikter om vaccinering, jag tycker man har både ansvar för egen hälsa men också för omgivningen.På mitt jobb har vi den enda högriskgrupp som inte kan vaccineras så där kan det bli katasrof om inte alla vaccinerar sig, Klarade mig med lite hängighet och öm arm, inte feber som du, tur att du fick lite choklad mm som piggade upp/ Maria

2009-11-06 @ 22:20:21
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0