Vaccinerad - check!

Jaha, då har jag sällat mig till skaran som har vaccinerat sig. Vi gick en hel hop från jobbet idag ner till familjeläkarna och stod/satt i kö för att vaccinera oss på löpande band. Jag gillar inte sprutor jättemycket. Är inte rädd för dem heller, men tittar helst inte när jag blir stucken av en nål =) Jag gjorde inte det nu heller och trodde att det skulle göra ont, men helt plötsligt var det över utan att jag känt något mer än ett litet stick. Än så länge har jag blivit trött och börjar få lite värk i kroppen, men det är inte så farligt... Jag har ju troligtvis redan haft influensan, men vaccinerade mig ifall det inte var det.

Idag åkte jag till Willys för att handla lite frukost och kom hem med lite mer grejer;o) T ex köpte jag JULMUST och JULKAFFE!!! MMMMMMMMMMM vad gott. Lite tidigt kanske, men det är inte ens en månad kvar till advent!!!! Nu har jag tagit den första klunken av julmust och det är en underbar känsla och smak =) Man blir lycklig!

Den här lilla killen sover:


Den stora killen sitter och kollar på sin dator och jag ska läsa färdigt min braiga bok "Nyckeln till mod" av Norah Roberts. (Den tredje i triologin jag läst sista veckan).

Hoppas ni har en bra kväll!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser bok nummer två just nu, även om det var bra länge sen jag hade tid att sätta mig. Gillade ettan så jag hoppas de andra två är lika bra!



Skönt att vara vaccinerad, det är jag och barnen också. Träffade en tjej härom dagen som åkt in akut pga kollaps, hon var jättedålig i 6 veckor! Det slipper man ju gärna.



Jenny

2009-11-02 @ 20:19:50
URL: http://www.ebifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0