Han är en hon!!

Hahahahahahahahahahahaha Jag skrattar så jag tror jag ska kissa på mig!!!!
Idag var Stefan och Seth med Frodo och Gandalf hos veterinären för att vaccinera dem. Det visade sig då att Frodo och Gandlaf inte alls är pojkar utan flickor!!! HA HA HA HA HA!
Stefan och jag har lurat på om de kanske är flickor och har kollat "där bak" tre gånger ungefär, för att se om de verkligen är killar, men vi har nog kommit fram till att de är det ;o)
Så fel man kan ha. Det är inte lätt att se på så små katter!
Jag kan inte sluta skratta!!!!


Frodo och Gandalf, eller ska vi säga Frodolina och Gandalfia ha ha!

Nu springer de ut och in genom kattluckan och kan vara ute så mycket de vill. Det är skönt!

By the way gick det bra på jobbet idag. Hade bara lite möten så jag hann att arbeta ifatt det administrativa och det var skönt. Är jättetrött nu, men på benen =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHA!! de ÄR humor det!! Hur gör ni nu?? Får de nya namn eller ska de dras med dessa mansnamn hela livet??

Skönt att de gick bra på jobbet idag!!

Pratade med J, och de va helt lugnt att vi åkte till er!! =) JIPPI!! Avesta, here we come!!

PUSS

2009-10-05 @ 18:04:00
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: mum

Vad skönt att dagen gick bra.

Ha,ha,ha vi skrattade så gott också att katterna var tjejer. Jag misstänkte allt det när jag var hos er.

Namnen blir ju lite långa...

Tänker på er.

Kram,kram

2009-10-05 @ 18:08:27
Postat av: designhappens

hihi, jag hoppas de får behålla sina namn. Nu förtiden ska det inte spela roll om det är ett tjej eller killnamn. Längtar också till advent, är bästa tiden tycker jag, innan jul. Sen går allt så fort men just advent med ljus och glögg mmmmm.

klart jag vet vilka Weine och Birgitta är, då är ju du kusin med syskonen Pettersson! Kul!/kram Maria

2009-10-05 @ 19:17:57
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Bonnfrua

Instämmer i fnisset! Det måste vara skönt att få skratta efter allt... =0)

Skönt att du hann ifatt på jobbet!!!!!

Kramar

2009-10-05 @ 19:18:18
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Bloggaren själv

Självklart får de behålla sina namn =) Vi skämtade först och sa att de ska heta Eowyn och Arwen, men det får nog vara =)

Kram

2009-10-05 @ 20:10:13
Postat av: Lina

Hi, hi...suprise, suprise =)Tjejer, var dom alltså, så det kan bli =)Vad skönt att det gick bra på jobbet och att du hann arbeta i kapp. Känner mig precis som dig trött och lite mosig i kroppen. Längtar oxå till advent, få tända julstjärnor och dricka glögg =)Ha en fortsatt bra vecka! Kram Lina

2009-10-06 @ 20:13:08
URL: http://www.homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0