Äntligen hemma

Nu är Stefan äntligen hemma!!!! 10:22 stod vi på Avesta-Krylbo perongen och väntade. Oh, vad glada vi var att se varandra. Seth satt med ett leende på läpparna hela vägen hem. Seth har haft jättehög feber hela natten och i morse hade han 39.6 trots alvedon i kroppen, så han har inte varit så pigg här under förmiddagen, men när Stefan kom hem, piggnade han till och han pratar och pratar och pratar. Det är skönt! Febern finns där dock.

Stefan hade med sig presenter till oss:


Seth fick grejer från filmen Cars. Oj, vilken lycka!!!


Han hade även köpt baseballhandskar och bollar. (Kanske mest för sin egen skull hi hi) Det får de gå ut och testa sen när Seth är frisk igen.


Jag fick dessa fina smycken!!! Oh, vad glad jag blev!


Jag fick även denna fina Willow Tree figuren "Together". Jättefin. Jag älskar Willow Tree.


Han hade även med sig dessa underbart goda godisarna, som inte går att köpa i Sverige... Mmmmm!

Nu ligger vi i sängen allihopa, Stefan, Seth, jag och katterna och vilar =) Seth leker med sina nya bilar och pratar och pratar med sin pappa. Vi är såååååååå glada!!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: mum

Gläder mej med er att ni är tillsammans igen.

Kram, kram

2009-09-29 @ 12:56:09
Postat av: Bonnfrua

Oh vad skönt att Stefan är hemma igen! Och att Seth trots allt orkar leka med sina fina bilar.

Det var inga dåliga grejer gubben din hade med sig hem! :-)

2009-09-29 @ 13:58:06
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Lovisa

Jag kunde knappt hålla tårarna tillbaka när vi pratades vid förut. Är så glad för er skull att ni får vara tillsammans igen...särskilt såhär i sjukdomstider. Tycker att du är så stark och duktig som tar dig igenom många och ibland långa ensamperioder.



Stor bamsekram till er allihopa!!

2009-09-29 @ 14:41:54
Postat av: Anna Lindahl

Han har varit borta länge förstår jag. Skönt att han är hemma nu då,när ni varit sjuka och allt. Skittles - min absoluta favorit godis!!!! Kan finnas på vissa ställen i sverige,men det var längesedan jag såg några. Må gott hela familjen och hälsa mannen.

Kram Anna

2009-09-30 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0