"Denna dagen ett liv..."

Utlovade igår att jag skulle skriva lite "vettigare" idag, men oj, vad trött jag är, så jag orkar inte. Är fortfarande väldigt trött efter att jag var sjuk förra veckan.
Kan dock berätta om min dag:
Vaknade 7:30 = lyx!!!
Åt frukost i sängen. Love it!
Stefan åkte på församlingsledarträff.
Seth och jag städade övervåningen. Not so fun.
Vi gick till Picka Boo och köpte lördagsgodis. Seth cyklade och jag gick. När vi passerade Zara och Thomas ville Seth gå in och "fråga Zara något". Så vi plingade på och Seth kom inte ihåg vad han skulle säga =) Zara, Amadeus, Alicia och Amelia följde med oss och köpte godis.
Sen fikade vi lite tillsammans. Mycket trevligt!!!
När vi gått hem kom Stefan hem och vi åt pannkakor.
Vi målade taken färdiga. (På uteplatsen och i carporten.)
Vi åkte på bön i kyrkan.
Vi kom hem och nu äter vi jordnötsringar och ska titta på CSI Miami.
En skön dag med andra ord.

Imorgon ska jag sjunga i kyrkan. Ska bli roligt, för det var ett par månader sedan sist och jag älskar verkligen att sjunga. =)

Ses imorgon!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej! Du älskar att sjunga och jag älskar att höra dej sjunga !!! Kram

2009-09-05 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0