God morgon

Jaha, här ligger Seth och jag på sängen fortfarande. Mycket skönt. Vi har även sällskap av två katter, som ligger mellan oss och sover. Seth somnade igår under bollibompa, så jag kunde varken borsta tänderna på honom eller läsa för honom. Han var inte så pigg. Han vaknade vid 6:30 men vi har alltså inte gått upp än. Vi har iof ätit lite frukost på sängen och lekt med muttrar och skruvdragare, som han hämtade hit. Planen var att gå upp nu, men Nicke Nyfiken började och detta är ett populärt program för vår son, så vi ligger kvar =) Härligt!

Har ju som sagt ingen kamera här hemma, så jag kan inte lägga ut några nya bilder. Däremot har jag ju några äldre härliga bilder, som jag kan visa:


En liten professor? Ser sådär glad ut ha ha=) Detta är för ca två år sedan.

Ha en härlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Här har vi också sett på Nicke Nyfiken! Just nu sover Albin, han är inte pigg! :-(

Hanna pysslar med lite av varje, hon håller på att bli en riktig pysseltjej!

Hoppas du får det bra med mum osv! Håll dig på benen! :-)

Kram

2009-09-22 @ 10:05:37
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0