Friends are friends forever

I eftermiddag har Lina, Lennart, Amanda, Simon och William varit här och ätit mat och umgåtts. Det var så länge sen vi träffades och det kändes. Oj, vad mysigt det var att träffas ikväll! Efter att de åkte hem har jag gått och nynnat på Michael W Smiths gamla sång "Friends are friends forever, if the Lord´s the Lord of them. And a friend will not say never, ´cause the welcome will not end..." Passar bra... =)

På lördag åker Stefan till USA. Det blir tomt, men jag är välsignad med en underbar mamma, som kommer och bor med Seth och mig. Det är skönt, för jag gillar inte att vara ensam och så får Seth vara hemma med mormor ett par dagar. Gött!



Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: E-K

Det är nästan så att man kan tro att resandet ligger i generna. Christian ska också bort på lördag. Fast det förstås, en dag i Kumla kanske inte är helt jämförbart med Stefans USA-tripp... ;)

2009-09-17 @ 20:58:02
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0