Helg med familjen

Nu undrar ni kanske var jag tagit vägen, eftersom jag inte bloggat på ett par dagar. Det beror på några olika saker. Dels så har jag, Seth och mamma åkt hem till Kisa. Detta tog musten ur både mig och Seth. Inte så smart, kanske du tänker och det är ju sant =) Varför åka iväg när både Seth och jag är sjuka? Jo, vi har planerat denna helg sedan i våras och alla skulle träffas, vilket är ytterst sällan, eftersom vi bor så långt från varandra. Dessutom är det ingen höjdare att vara själva hemma när både Seth och jag är hängiga och här hos mamma och pappa blir vi väl omhändertagna. Sedan vi kom hit igår har jag bara legat i min säng och varit uppe lite och umgåtts med familjen. Bloggen har alltså fått ligga nere lite pga att jag umgåtts med familjen när jag orkat göra något. =) Seth har ju haft runt 39 graders feber men ikväll låg han bara runt 38 så det är ju ett framsteg. Jag har ingen feber, men har värk i kropp och huvud och är helt orkeslös. Konstigt!

Visar bilder från helgen när jag kommer hem. Som vanligt när jag är hemma hos mamma och pappa så kan jag inte ladda upp bilder...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0