Mirre

Ikväll har jag varit på hemgrupp hos Magnus, Helena och Arvid. De är så härliga, varma och välkomnande! Arvid kröp omkring (han är alltså en bebis) och ställde sig hos mig och ville komma upp i knät, men eftersom jag har varit sjuk ville jag inte hållai honom om jag smittar. Oj, vad ledsen han blev. Han började gråta, hängde med huvudet och satte sig sorgset ner på golvet. Hur hemsk känner man sig inte då!?! 

Det var även speedway ikväll och eftersom Stefan är Masarnas idrottskaplan skulle han vara med på den matchen. Miranda var så snäll och ställde upp och var barnvakt! Jag säger det igen: Vad vore vi utan våra vänner!? När jag kom hem tänkte jag bjuda Mirre på lite godis, men vem har slutat äta godis, jo Mirre! Vi brukar ju träffas hon, jag och Frida och äta godis och kolla film, men nu är dessa härliga kvällar ett minne blott! Frida har flyttat och Mirre äter inte godis. Elände!!!
Vi hade mysigt ändå =) och satt och pratade till Stefan kom hem och skjutsade hem Mirre. Men Frida, vi saknar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag äter godis! Jag kommer gärna och äter snarra med dig någon kväll och tittar på en "Mia & Lovisa"-folm ;o) Det vore väl kul?!



Underbar historia du berättade på min blogg...hihihi! En ny och underhållande sida av min käre make ;o)



Kram kram

2009-09-03 @ 13:22:44
Postat av: Anonym

med tanke på hur fula ni är och att miranda ser ut som jabba the huts tvilling så kommer det jag säger nu verkar lite konsigt: men jag saknar er med.



ses på fredag dock.

ps. jag äter fortfarande godis... massa...

2009-09-03 @ 14:22:26
Postat av: Miranda

ofta jabba the huts tvilling! Snarare prinsessan Leia...



Men Mia, vi kan ju träffas och kolla på film och äta bananer eller nåt! Eller glass!

2009-09-04 @ 11:12:30
URL: http://mirandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0