Stängd barnomsorg

Idag var barnomsorgen i Avesta stängd, så jag var hemma med Seth. Oh, vad skönt det var att inte behöva gå upp direkt när vi vaknade utan kunde ligga och dra oss en stund. Stefan drog dock iväg till Örebro före 8, där han skulle träffa lite "Sport for life folk". Seth och jag bakade drömtårta och chokladbollar, eftersom Ullis och barnen skulle dyka upp vid 10 tiden. Ullis ringde på morgonen och frågade om Fia och Anton kunde hänga på, eftersom de är hemma på fredagar. Självklart fick de det!!! Anna och Ella tittade också förbi. Både Anna och Ulrica hade bakat och hade med sig kakor, så min drömtårta ligger orörd än. (Mer till mig imorgon alltså, eftersom varken Seth eller Stefan gillar det så mycket... hi hi) De droppade av en och en och till slut var det Ullis och barnen kvar och vi åt lunch ihop. Lucas stannade kvar och lekte med Seth ett par timmar och sen skjutsade jag dem till Ullis och åkte själv till stan och fixade lite ärenden. Så for jag tillbaka till Ullis och då hade Jonas kommit hem. Han bakade GOD pizza som vi moffade i oss och sen hade vi "fredagsmys" tillsammans. Ollis ögon var stora som tefat och lyste när han såg att det vankades fredagsmys och godis. Oh, så söt han är!!!!
Efter 19 drog Seth och jag hem, efter en dag full med vänner. Stefan har ännu inte kommit hem, eftersom han åkte direkt från Örebro till kyrkan där det är bön ikväll. Nu sover Seth och jag bloggar =)

Ja, det var vår dag i korthet. Imorgon ska jag försöka blogga lite "vettigare" ;o)

Jag önskar er en skön kväll och helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0