Nostalgi

Några härliga bilder på Seth, Frodo och Gandalf.




Frodo är på bordet och Gandalf i lådan.

När jag la Seth ikväll sa han oväntat:
"Mamma, om man gör såhär (räcker ut tungan) åt nån, betyder det att man är kär i den".
Jag blev helt ställd. Inte ska han prata om att vara kär i någon. Han är ju mammas lilla pojk, som inte ens är fyra år. Jag förstår ju att han inte vet vad det betyder att vara kär. Jag förklarade att mamma är kär i pappa och att jag räcker inte ut tungan till honom. Han vidhöll dock att om man räcker ut tungan så betyder det att man är kär. Ha ha. Lilla skrutten. Jag inser ju att det kommer bli fler och fler små samtal om livets alla frågor =)

Sitter här igen och kollar på gamla kort, så här kommer några kort från sommaren 2007.


Seth i sin pool i pyjamas, blöja och allt. Men roligt hade han.


Sover gott...


Hjälper pappa att klippa gräset.


Såhär hittade jag honom en dag i skafferiet, nöjd med kakao överlallt.


Seth och kusinen Hugo jagar såpbubblor.

Ja, det blev många bilder idag. Har liksom inte så mycket att förtälja, men lite bilder och nostalgi är ju alltid härligt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihihihihi....vilket roligt kort på Seth och Hugo i slutet. Hugo ser sig olik ut! Men söta som socker båda två ;o)



Kram Lovisa

2009-09-16 @ 11:57:58
Postat av: Marie Breskic

Vilka underbara bilder!

2009-09-16 @ 15:11:28
URL: http://mariebreskic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0