Farmor -och Sethlek

Imorse åkte farmor hem. Det känns lite tomt nu.
Igår hörde jag hur Seth fnittrade och skrattade som en galning i sitt rum så jag gick dit och kollade... De hade någon egen lek som jag tror att bara de förstår, men så här såg det ut:


Sedan bytte de:

Det var detta som var roligast.

Stefan har predikat idag och är jättetrött nu, så nu ska vi bara titta på någon film och äta lite kvällsmat. Mer än så blir det inte idag...

Hoppas din helg varit bra och att du får en bra vecka!

Dagens citat:
"När babyn är inne i magen på sin mamma kallas den foster. Mamman kallas fostermor. Det första som bildas på fostret är öronen". Ida 6 år.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi...vad mysigt dom ser ut att ha det :o) Det är allt bra med busiga far- och morföräldrar.



Hoppas du har en bra dag idag...jag tänker ofta på dig <3



Kram Lovisa

2010-04-12 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0