Glad Påsk!!!

Tänk, för ett år sedan var det 20 grader varmt under påskafton och vi satt ute och åt på altanen... (Det är roligt att kunna titta tillbaka i bloggen och se hur det var förra året.) I och för sig var påsken en vecka senare än vad den är i år, men ändå... Idag har det regnat här så lite snö har försvunnit, men än ligger det kvar några decimeter snö överallt. Helgen ska bjuda på sol och lite värme (7-8 grader), så eventuellt blir det grillning för första gången i år.

Stefan är iväg på Getsemanestund och jag hade sååå gärna varit med. Jag älskar gudstjänsterna kring påsk, men jag orkar helt enkelt inte. Seth har redan somnat. Han var jättetrött idag. Själv väntar jag på att Malin och Olof kommer vilken kvart som helst nu =)


Syskonkärlek...

Vi har gjort om lite i källaren (med "vi" menar jag Stefan). Den stationära datorn flyttade vi upp till "mitt" rum där jag har alla mina scrapbookgrejer och så och där gästsängen är. Detta gjorde vi för att Seth ska kunna använda den istället när han vill spela Bolibompaspel. Det är bättre än att han använder den bärbara, som håller på att falla isär. Han satt så glad och spelade idag och han fick naturligtvis sällskap av Frodo.


Koncentrationen är hög =)

Jag önskar er en skön och härlig påsk!!!
Jag bloggar ju imorgon också förstås ;o)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vad skönt att du mådde lite bättre igår!

Hoppas nu att ni får det JÄTTEBRA med Malin o Olof!

Kram på dig!

2010-04-01 @ 20:00:47
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: mummen

Ha en skön helg, njut av kompisgemenskap.Vi ska försöka oss på en långpromenad med ryggsäck på ryggen..

Kram

2010-04-02 @ 06:52:44
Postat av: Johanna

Glad påsk!

Postat av: Jenny

Glad påsk! Hoppas ni får en skön helg tillsammans, kram Jenny

2010-04-02 @ 10:40:22
URL: http://www.ebifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0