God morgon världen

Imorse vaknade Seth på strålande humör =) Han brukar komma in till oss och lägga sig under mitt täcke och dra sig en stund och titta på "Clifford, den stora röda hunden" som går på barnkanalen. Men idag ville han inte det, utan han klädde på sig sina kläder själv, som han valde själv (man kan ju ha åsikter om tröja och byxor passar ihop, men det spelar ju ingen roll =)) och sedan tog han på sig ytterkläder och gick ut till sin "snickerboa". Snickerboa kom han på igår, då han och Stefan var ute och jobbade i trädgården nästan hela dagen och då gick han in och jobbade och spikade inne i vedbon, som alltså är hans snickarbod... Roligt att han är så påhittig. Där var han alltså nu i morse tills det var dax att åka till Berit.

Igår skrev jag inget här, för jag mådde verkligen inte bra. Jag var igång lite i helgen och var i kyrkan lite och ute på stan och åt med Stefan. Det var roligt att vara ute och jag mår riktigt bra i själen av det, men jag mår dåligt fysiskt efter att ansträngt mig. Jag vet ju att det blir så när jag är igång lite, men samtidigt så är det viktigt att inte bara ligga hemma, eftersom jag blir deppig då.

Nu önskar jag dig en solig och härlig dag!!!

Dagens journalgroda:
"93-årig kvinna med yrsel och viss allmän nedgångenhet i hemmet som nu kommer in för upprustning."

Kommentarer
Postat av: Mummen

Påhittig kille.. upp i ottan och jobba som morfar. Hoppas du får en skön dag och mår skapligt.

Kramisar

2010-04-27 @ 08:43:35
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad skönt att du har ditt positiva tänk kvar fast du mår så dåligt i kroppen. Många kramar /Anna

2010-04-27 @ 09:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0