Grattis!!!

Grattis morfar/gammelmorfar, som har namnsdag idag!!! Elias!!!
Grattis Seth, som också har namnsdag idag, eftersom han också heter Elias, efter sin gammelmorfar!!!

Men främst vill jag säga grattis till mormor/gammelmormor och morfar/gammelmorfar, som firar bröllopsdag idag!! De har varit gifta i 62år!!! De är ganska unika idag tror jag. Det är inte många som har varit gifta i över 60 år!


Min fina morfar och mormor.

Jag kan ju även passa på att säga grattis till mormor/gammelmormor, som fyller år imorgon! 84 år blir hon minsann.
Mormor var alltså 22 år (sånär på en dag) när hon gifte sig, mamma var 22 år när hon gifte sig och jag var 22 år när jag gifte mig =) Lite roligt att det blev så tycker jag.


Här bor min mormor och morfar och har gjort i stort sett sedan de gifte sig.

Nu önskar jag er en skön dag!!!

Seth vaknade i vanlig tid idag, trots att han somnade MYCKET senare än han brukar. Får se hur denna dag blir med en trött son, men förhoppningsvis kan han vara ute en del och då går det nog bra =)

Dagens citat:
"När man gifter sig så får man inte skratta. Och så får man inte säga nej." Chatrine 5 år

Kommentarer
Postat av: Mummen

Vad fint du skrivit.27 år är också ett gemensamt årtal på dad´s sida. Ha en bra dag trots tidig morron. Kramisar

2010-04-17 @ 08:43:53
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0