Mer vårbilder.

Det här govänner är ett säkert, härligt vårtecken:

Oh, vad det luktar gott om tvätten när man tar in den efter att ha torkat ute...

Idag är jag så glad för jag orkade sitta ute i solen en stund. Självklart hade jag sällskap av Gandalf och Frodo.


Gandalf sitter och solar sig.

När Seth kommit hem från Lokalen ville han ut i solen med en gång. Han letade själv fram grejerna till sandlådan, som har förvarats i lekstugan. (Ja, alltså grejerna har förvarats där - inte sandlådan.)



Tänk snart är det grönt gräs här och gröna blad på träden. Längtar!!!

Stefan friserade Gandalf lite idag =) Han tog rakapparaten och rakade bort lite päls på fötterna, som sticker ut mellan trampdynorna, så att de bara kanar omkring härinne på golvet. Jag var tvungen att ta kort på henne, för hon låg verkligen helt nöjd i Stefans famn. Inga protester eller något. Märklig katt.


En egen kattfrisör. (Obs, ingen katt på bilden skadades!)

Dagens citat:
"Mormödrar och farmödrar har väldigt stora behåar. De är så stora att jag får in hela rumpan och två knän i den ena gropen. I den andra får min bror plats." Kajsa 7 år.

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vad härligt att du varit ute lite idag!!!! Gläder mig med dig.

Måste bara skratta åt citatet...

2010-04-14 @ 21:49:49
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Karin M

Jag hittade din blogg via google, fast nu kan jag inte minnas vad jag sökte på! hahah :)

2010-04-14 @ 23:11:15
URL: http://rosakarin.blogg.se/
Postat av: Mummen

Vad fort snön har försvunnit , skönt.

Det skulle vara Taggen det där som får tassarna ompysslade. Får be S när ni kommer nästa gång..

Hoppas du får en bra dag i dag också.

Kramis

2010-04-15 @ 08:36:06
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0