VÅÅÅÅR!!

Välkommen du härliga vååårtid!!! (Är egentligen en julsång, men man kan ju ändra på texten så att den passar =))

Idag har det varit underbart väder, som överallt i Sverige tror jag.


Kolla!!!!21.4 grader i solen ute på vår altan. Härligt!! Vi (Stefan) grillade middagen idag. Då är det vår!


Kolla!! Nu är det inte mycket snö kvar! Jämför med hur det var bara häromdagen:


Jag älskar vårblommor och särskilt tussilago, men än har jag inte hittat några - hemma i Kisa finns det redan vitsippor... Jag är ju inte ute på jättelånga promenader, men eftersom vi i stort sett bor på landet så räcker det med att gå en liten bit så kommer man till "tussilagodiken", men som sagt: inga ännu.

Tur att vi har fina blommor inomhus istället =)



Ytterligare en härlig "blomma" hihi =)

Såhär kan man också "sitta" när man tittar på Bolli:

Ser sådär bekvämt ut men...


...Seth verkar tycka det funkar =).

Dagens citat:
"De har arga lärare i utlandet. I Sverige har man bara arga föräldrar". Patric 8 år.

Kommentarer
Postat av: Mummen

Våren har allt anlänt till er också ser det ut som, vad skönt. Tussilagon kommer nog också ska du se. Visst är porslinsblomman fin, även blomman under också...ler

Ha det gott

Kramisar till er

2010-04-12 @ 20:02:03
Postat av: Jenny

Härligt att snön ger med sig även uppe hos er, det är efterlängtat i år!

Vi gifte oss i augusti 2007.

Kram Jenny

2010-04-12 @ 22:55:45
URL: http://www.ebifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0