Lite av varje...

Ni som kan "Blott en dag", vet att man brukar sjunga "Han som bär för mig en faders hjärta, Han ju ger åt..." osv. Men jag skrev "Moders hjärta" istället i förra inlägget. Det gjorde jag, eftersom Lina Sandell skrev Moders hjärta från början. Hon levde dock i en mansdominerad värld och fick inte skriva så. Men Lina Sandell syftade på de bibelord som beskriver att Gud tröstar sina barn, såsom en mor gör.

Jag vill också passa på att berätta att jag ju läser flera av era bloggar, men ni som använder blogspot.com, kan jag inte kommentera just nu. Jag har ingen aning om varför, men jag kan inte se verifieringsbokstäverna. Så om ni undrar varför jag aldrig kommenterar nu, så beror det på att jag inte kan...  Trist, men jag hoppas att felet rättar till sig snart, så jag kan börja
kommentera igen. =)

Igår tog jag mig ut till Fors och hälsade på Lina. Det var första gången jag var i deras nya hem och hjälpes vad de har kommit i ordning. De har bott där i en och en halv vecka och det var upplockat och hur fint som helst. Bra jobbat! Lina är sjuk och jag har min värk, så vi var två tragiska figurer som satt där hemma ;o) men oj, vad mysigt det var. Vi pratade och pratade och fikade =) Det var skönt att komma hemifrån en stund.

Just nu har jag sällskap av Seth och Frodo - förstås =) Seth tittar på Sinbad och jag har datorn på magen och kollar lite bloggar och så. Stefan är ute och jobbar en stund innan det ska
inhandlas lördagsodis =)



Visar även en bild när Seth hoppar på sin "hoppsmatta" =)



Hoppas du har en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Testade att ta bort ordverifieringen, syrran har också klagat över den. Du får gärna testa att skriva en kommentar nu, så vet jag om det fungerar eller ej!

2010-08-21 @ 19:24:20
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0