Ont

Jag har haft en helg, som varit sisådär rolig... Jag har börjat få riktigt ont igen, precis som jag hade efter att Silas föddes =( Har legat i sängen lördag och söndag. Men eftersom jag inte haft feber tyckte de på 1177 att jag skulle avvakta till idag och ringa sjukvården. Så idag har jag åkt till Falun och blivit undersökt igen. Blä, vad trist det är. Jag har iaf ingen infektion igen ännu, men det är ändå inte helt okej, så jag har fått medicin och ska på återbesök om två veckor. Jag känner mig inte så särskilt kry, så uppdateringen här blir lidande ett par dagar nu. Medicinen är rätt så stark och jag är inte van vid det, så jag är snurrig i huvudet och har svårt att tänka klart =) Men känner jag för att skriva något så gör jag naturligtvis det =)

Ta hand om dig!!!

Kommentarer
Postat av: Mummen

Tänker på dej.Kramen från mej

2010-08-09 @ 20:25:48
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Nämen Mia! Usch, din stackare...nu trodde man ju att det var slut på alla tråkigheter. Tänker på dig...massor!!!



Hoppas du känner dig bra snart igen!



Styrkekramar Lovisa

2010-08-09 @ 21:10:39
Postat av: Miranda

Ber för dig. Kram ♥

2010-08-10 @ 13:00:48
URL: http://mirandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tråkigt!

2010-08-11 @ 08:26:40
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com
Postat av: Marie Breskic

Hu då! Vi ber för dig! Kram på dig!

2010-08-11 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0