Bilder och ingen repris

 Igår var Seth med ut i skogen och körde ved till gammelmormor och gammelmorfar, men jag kunde inte vara med tyvärr. Han och mormor var även och tittade på traktorer på någon typ av traktorstävling (ja, vi är ute på bonnvishan ha ha).
Idag var det barnens dag, som mamma och pappas kyrka ordnade. Det var ponnyridning, hoppborg, ansiktsmålning, fiskedamm, barnmöte osv. Seth ville så gärna att jag skulle följa med och jag ville också VERKLIGEN följa med, men det gick inte.
Men även om jag inte har kunnat vara med, så har ju mamma tagit massor av kort och de vill jag gärna visa. Seth - och jag med förstås - har haft det toppenbra här hos mormor och morfar. Imorgon åker vi hem till pappa och vi längtar mycket efter honom =)

Barnens dag idag söndag


När moror klippte gräset igår, lekte Seth med regnvatten.


Fin traktor att beskåda, igår på traktorstävlingen.


Ute i skogen för att hämta ved.


Idag tog mamma in en låda med gamla suddigum, som jag samlade på när jag var liten. Oh, vilken nostalgitripp =)
En favorit var en korv med cowboyhatt och revolver. Jag kunde inte låta bli att ta kort på den och visa =)



Häromdagen såg jag ett så bra citat:

"Ta vara på livet, det går inte i repris".

Det är en fantastiskt bra påminnelse till mig nu, när jag har svårt att hålla modet uppe.

Hoppas du har det bra =)
Kom ihåg att också du ta vara på livet, eftersom det inte går i repris.


Kommentarer
Postat av: Mummen

Tack för mysiga dagar tillsammans. Det är så tyst i huset nu, Taggen har sovit på min säng hela em, och nu ligger han bredvid mej....

kram

2010-08-30 @ 20:06:38
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0