Älskad

Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av tända ljus och mina två killar som stod i hallen och sa i kör: "Välkommen hem! Vi älskar dej!"
Wow... Vad kan jag säga? Vilka killar jag har! Oh, jag blev så glad. Stefan hade gjort middag och dukat fint. Julmusik i spelaren, hasselbackspotatis, pepparbiff, rödvinssås och julmust. Mmmmm... Dessutom fick vi efterrätt. Jag saknar ord. Jag är så lycklig att jag har mina killar! Jag älskar dem så mycket och känner mig så älskad av dem. Vad underbart.

Efter maten gjorde Seth och jag rulltårtor, som imorgon ska bli en tågtårta, som han ska ha med sig till sin dagmamma. Hon har alltid kalas för barnen när de fyllt år och imorgon är det Seths tur. Jag får gå upp tidigt imorgon så jag hinner garnera och fixa iordning ett tåg. (Det är vad Seth har önskat att bjuda på...)

Så nu är det dags att säga hej till kudden, så jag orkar gå upp i tid imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Eva Lundblad

Så härligt att vara älskad och få höra och uppleva det så konkret.

2010-12-21 @ 16:05:55
URL: http://eva-lundblad.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh vad mysigt! Ska genast tipsa maken om vad din goa gubbe fixat! ;)



Får man se bilder på tåg-tårtan när den är garnerad och klar? Jag tyckte det verkar vara en sån bra idé!



God Jul hälsar Jenny

2010-12-22 @ 14:46:12
URL: http://www.ebifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0