Anna och skumtomte

Dagens väder ca -6, molnigt och det var nästan mörkt kl 15...

Alltså, Skumtomtar måste vara det godaste som finns!!!


Idag är det Anna som har namnsdag. Jag heter Anna Maria, så jag har alltså namnsdag :)
Det roliga är att vi aldrig riktigt firar namnsdagar i vår familj, men Anna kommer alltid mamma och mormor ihåg. Idag fick jag ett jättegulligt mail!!!! (från min 84 åriga mormor) där hon och morfar grattar mig. Och jag fick ett sms från mamma :D

Seth säger ofta till mig: "Mamma, du är fin." Jag blir lika glad varje gång och nu skickar jag det vidare till dig:
Du är fin! Kom ihåg det :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda L

Grattis! Jag heter oxå Anna Maria, så grattis till oss! Kram!

2010-12-10 @ 08:12:32
Postat av: Lovisa

Grattis på Annadagen såhär en dag för sent. Hoppas ni fick en mysig kväll igår.



Äntligen fredag idag!!!! Ska bli så skönt med helg :o)



Kram på dig!

2010-12-10 @ 08:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0